نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام شیدایی 95

Download New Song By Hojat Ashrafzadeh Called Sheydaei

آهنگ جدید و شنیدنی حجت اشرف زاده

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام شیدایی

برای دانلود و دیدن آهنگ جدید خواننده حجت اشرف زاده به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام شیدایی 95

متن آهنگ حجت اشرف زاده به نام شیدایی

آرامش دنیای این روزای من باش

تنها تو بودی که همیشه باورم کرد

من عاشق حجت اشرف زاده شیدایی تنهاییامم تا تو هستی

عشقت منو هر ثانیه تنها ترم کرد

درگیر ترس و بغض و دلشوره ام

وقتی هنوز از خنده هات دورم

با تو تو رویا هم قدم می شم

تنها کنار تو خودم می شم

تو بیشتر از من به خودم نزدیک بودی

هر بار تصویر تو آیینم تو بودی

ای عشق من هر جا که رفتم با تو رفتم

هر جا که پرسیدن بگو دینم تو بودی

درگیر ترس و بغض و دلشوره ام

وقتی هنوز از خنده هات دورم

با تو تو رویا هم قدم می شم

تنها کنار تو خودم می شم

  • ۹۵/۰۳/۲۰
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی