نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام عقیق با لینک مستقیم

Download New Song By Hojat Ashrafzade Called Aghigh

موزیک جدید حجت اشرف زاده

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام عقیق

برای دانلود آهنگ جدید و زیبا خواننده معروف به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام عقیق

متن آهنگ حجت اشرف زاده به نام عقیق

یه حسی به من میگه نزدیکمی

داری با خیالم قدم میزنی

دارم با تو من زندگی می کنم

یه عمره که با هر نفس با منی

تو پنهونه آهنگ جدید عقیق پیدایی و با منی

به هر گوشه رو کردمو دیدمت

من از شیشه و عطر اردیبهشت

من از شبنم و با بوییدمش

یه حسی به من میگه نزدیکمی

داری با خیالم قدم میزنی

دارم با تو من زندگی می کنم

یه عمره که با هر نفس با منی

به فکر منی تو دل لحظه ها

تو نزدکی و من چقدر از تو دور

شده بار چشمام پر از یا کریم

شده سهم دستام پر از یا غفور

دلم قرصه امشب تو مهمونی

بازم داره پلکم میپره

هوای منو داره دستای تو

چقدر حال من با تو شیدا تره

  • ۹۵/۰۳/۲۱
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی