نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو جدید محسن چاوشی به نام دیوونه

Download New Music Video Mohsen Chavoshi Called Divooneh

برای دانلود موزیک ویدیو به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود موزیک ویدیو جدید محسن چاوشی به نام دیوونه

متن آهنگ جدید چاوشی به نام دیوونه

دوست دارم نگات کنم

تا که بی حال بشم

تو ازم دل ببری منم اغفال بشم

دوست دارم برای تو با همه فرق کنم

خودمو توی چشات دانلود موزیک ویدیو جدید چاوشی

 یه تنه غرق کنم

با تو باشم غم چیه

با تو مرگم آسونه

آخه دیوونه میشم وقتی میگی :

دیوونه

دیوونه

دیوونه

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت HQ 480

Mohsen Chavoshi – Divooneh

  • ۹۵/۰۲/۲۷
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی