نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام نه نرو با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Sirvan Khosravi Called Na Naro

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام نه نرو

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام نه نرو

متن آهنگ سیروان خسروی به نام نه نرو

تو رو رنجوندم با حرفهام
چقدر حس می کنم تنهام
چه احساس بدی دارم
از این احساس بیزارم
نه نرو، تنهام نذار ، من عاشقتم ، دیوونه وار
نه نه نه دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی نرو ، تنهام نذار ، من عاشقتم ، دیوونه وار
چی شد چشهات رو رد کردم
چی شد من با تو بد کردم
نمی دونی ، نمی دونم
ولی بد جور ، پشیمونم
نه نرو ،تنهام نذار ، من عاشقتم ، دیوونه وار
نه نه نه نرو ، تنهام نذار، من دانلود آهنگ جدید عاشقتم ، دیوونه وار
صدامو میشنوی یا نه؟
صدای خستگی هامو
دلم خیلی واست تنگه
ببین دستهای تنهامو
نه نرو ،تنهام نذار ، من عاشقتم ، دیوونه وار
نه نه نه نرو ، تنهام نذار، من عاشقتم ، دیوونه وار
  • ۹۵/۰۲/۳۰
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی