نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد بیباک به نام اضافی

Download New Song By Mohammad Bibak Called Ezafi

دانلود آهنگ جدید محمد بیباک به نام اضافی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید محمد بیباک به نام اضافی

متن آهنگ جدید محمد بیباک به نام اضافی

اضافی رو مغزم مثل یه تیکه لخته خون

من کارم دور از هر ادمی پرسه بود

حرف زدی گوش نمیکردم میدادم سر تکون

با تو گذشت بد گذشت سه فصلمون

سبز و گرم و زردمون ولی خب زمستون اومد

وقتی رابطمون طلسم بود خوب اومد

خوش اومد خوشم آهنگ جدید محمد بیباک اومد ترکوند

سرد شدم من خودمم سعی نکردم فرق کنم

فقط یادم رفت ادم هس به اندازه کافی دورم و محمد واقعا رفت

تو کتت نمیره فاجعس که بازم کاری نشد بکنی یادت نمیره

هر چی خاطرس با من داری خوشحالم میگیرم سرم بالا

که پاهام هیچ وقت کج نرفت ولی تو کج بزرگ شدی

همینه دلیل رفتنم من همینم عوض نمیشم تو بمونا که میگی باهات مچ ترن

ببین خودت همین قفل بازی هات و پاشو جمع کن سوقاتی هات و

نمیگیره کسی خود راضی جات و تو با تو

نمیشه حرف زد انگاری با تو خستم از داستان تکراری ها تو

تو هم صبح با این فکرا بیدار شو تو با تو با تو

  • ۹۵/۰۳/۰۸
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی