نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام مجنون لیلا

Download New Song By Hamed Hakan Called Majnune Leyla

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام مجنون لیلا

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام مجنون لیلا

متن آهنگ حامد هاکان به نام مجنون لیلا

طبیبی و بیمارتم دنیایی و آوارتم شبا که مسته خوابتی بیدارمو کنارتم

میخوام کاری کنم دنیا بدونه شدم دیوونه و عشقه من اونه

بگم مردم شده افسانه پیدا آهای مجنون شدم مجنونه لیلا , مجنونه لیلا

دلتنگم شده اشکه آهنگ جدید حامد هاکان چشام مثه بارونه بهار

دلتنگم میترسم از تنهایی تنهام نذار

دلبستم به چشمایی که میره و بر نمیگرده

دلتنگم آخه دو تا دستات تویه دو تا دستامه و سره

طبیبی و بیمارتم دنیایی و آوارتم شبا که مسته خوابتی بیدارمو کنارتم

میخوام کاری کنم دنیا بدونه شدم دیوونه و عشقه من اونه

بگم مردم شده افسانه پیدا آهای مجنون شدم مجنونه لیلا , مجنونه لیلا

  • ۹۵/۰۳/۱۲
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی