نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خارج از شوخی

Download New Song By Amir Farjam Called Kharej Az Shookhi

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خارج از شوخی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خارج از شوخی

متن آهنگ امیر فرجام به نام خارج از شوخی

خارج از شوخی دوست دارم

گاهی اگه با رفتنم حرصتو در میارم

با حرفای بی سرو ته سر به سرت میذارم

میگم دانلود آهنگ جدید امیر فرجام تورو دوست ندارم

میگم باید جداشیم

این شوخیه عزیزم می خوام همیشه باشی

ولی خارج از شوخی دوست دارم

دارم با تو ر در میارم

دلم خوشه به بودنت

مگه می شه من حات بزارم

محاله که تنهات بزارم

خیالت جم عزیزم

خارج از شوخی عاشقونه

می خوام که دنیا بدونه

عشق منی حق منی

حالا که به اینجا رسیدم

عشقتو به دنیا نمیدم

خیالت جمع عزیزم

وقتی میگم باید جدا بشیم

می خندی به حرفام چون میدونی شوخم

تو نبودی قلبم عاشق نمی شد زود

دوری ازت واسم همیشه شوخی بود

ولی خارج از شوخی دوست دارم

دارم با تو ر در میارم

دلم خوشه به بودنت

مگه می شه من حات بزارم

محاله که تنهات بزارم

خیالت جم عزیزم

خارج از شوخی عاشقونه

می خوام که دنیا بدونه

عشق منی حق منی

حالا که به اینجا رسیدم

عشقتو به دنیا نمیدم

خیالت جمع عزیزم

  • ۹۵/۰۳/۱۶
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی