نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

  • ۰
  • ۰

دانلود جدید محسن یگانه به نام باورم کن با لینک مستقیم

Download New Song By Mohsen Yeganeh Called Bavaram Kon

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام باورم کن

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام باورم کن

متن آهنگ محسن یگانه به نام باورم کن

نه خودش موند نه خاطره هاش

تنها چیزی که مونده جای خالیشه

غصه ی دنباله دار رفتنش هنوز شبا

مثل یه ستاره از ذهنم رد میشه

دل خوشی هامو زیر پاش گذاشت و گذشت

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه

حالا فقط منم،منه بی انگیزه

کسی که دنیای من بوده یه روز

نبودنش داره دنیامو بهم میریزه

باور کنم یا نکنم قلبمو جا گذاشت و رفت

تفلکی دله سادمو تو غم تنها گذاشت و رفت

نه خودش موند نه خاطره هاش

دلخوشی هامو زیر پاش گذاشت و رفت

هنوز هاج و واجم که چجوری شد

هر کاری کردم که از پیشم نره

نمیدونستم که از این فاصله ها

از این جدایی داره لذت میبره

اون که میگفت مثله منه از جنس منه

نمیدونستم دلش اینقدر از سنگه

چقدر به خودم دروغی میگفتم

الان هر جا باشه واسه ی من دلتنگه

باور کنم یا نکنم قلبمو جا گذاشت و رفت

تفلکی دله سادمو تو غم تنها گذاشت و رفت

  • ۹۵/۰۳/۱۶
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی