نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

نکس وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ از لینک مستقیم,آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین

  • ۰
  • ۰

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی به نام امیر بی گزند با لینک مستقیم و کیفیت بالا

Download New Album By Mohsen Chavoshi Called Amire Bi Gazand

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی به نام امیر بی گزند

برای دانلود آلبوم جدید خواننده معروف به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی به نام امیر بی گزند

متن آهنگ های آلبوم بی گزند چاووشی

جان من است او هی مزنیدش

حال من است او هی مبریدش

آب من است او نان من است او

مثل ندارد باغ امیدش

باغ و جنانش دانلود آلبوم امیر بی گزند آب روانش

سرخی سیبش سبزی بیدش

متصل است او معتدل است او

شمع دل است او پیش کشیدش

جان من است او هی مزنیدش

حال من است او هی مبریدش

آب من است او نان من است او

مثل ندارد باغ امیدش

باغ و جنانش آب روانش

سرخی سیبش

سبزی بیدش

متصل است او معتدل است او

سرکشد اینجا سر ببردش

عام بیاید خاص کنیدش

خام بیاید هم بپزیدش

باغ و جنانش آب روانش

سرخی سیبش سبزی بیدش

متصل است او معتدل است او

شمع دل است او پیش کشیدش

جان من است او هی مزنیدش

حال من است او هی مبریدش

آب من است او نان من است او

مثل ندارد باغ امیدش

باغ و جنانش آب روانش

سرخی سیبش سبزی بیدش

متصل است او معتدل است او

شمع دل است او پیش کشیدش

  • ۹۵/۰۳/۱۸
  • دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی